lauantai 3. lokakuuta 2015

Soon..

Väntar nu i security checken..Viste nog att det kommer vara svårt att säga hejdå men inte såhär svårt. Varför berättade ingen.. Fast allt detta jag kommer vara med om är några hejdån värda.
Och som sakt det är inget farväl bara ett hejdå för snart ses vi igen. Snart är jag på andra sidan antlanten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti