sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Tomorrow

Är så slut just nu så har ingen moti att skriva. Efter 15 timmar i stallet så jaa..
Men imoroon lovar jaag att det kommer bilder med massor av text. Så läsare var berädda att läsa. Ajuu jag har inte kunnat skriva för jag har inte haft internet sens fredagen. Men kort 7 dagar bakom, mellan 12-15 timmar varje dag. Väkning at 4.30, så jaa men de är roligt här å jaa trivs super bra (: hörs imorn puss  kram

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti