Hej !
Så nu är det bara 15 timmar så lyfter flyget.
Var haar tiden gått? Väntar sjukt på att stiga av flyget på andra sidan jorden och få gåå igenom ett helt nytt äventyr under mina 8 veckor.
Men som sakt följ gärna min blogg och mina äventyr.
Hör snart igen (:
Amelie
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti